RandomPieces

Alla inlägg under december 2010

Av randompieces - 31 december 2010 23:50

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!


önskar: RANDOMPIECES


BLOGGEN!!!!!!

EN BILD PÅ MIN HUND.... Tindra!!!! Hon ska borsta tänderna.... kan man säga  


    

Av randompieces - 31 december 2010 22:48

Tjena Tjena!


Idag så blir det typ bara bloggande för mig... Man bloggar väl mycket i början sen bloggar man en gång om året typ  

Jaja... Har ätit efterrätt nu... Ni tycker väl att ja bara äter.... å bloggar såklart... Efterrätten var god.. Mycket godare än att sitta å käka fisk... E inte sååå förtjust i fisk.. bara lax, abborre, ja.. Fiskpinnar å  

Om några timmar så har jag haft bloggen i 1 år kan man säga... Gjorde den idag ju... å imån e det ju 2011... alltså nytt år... 


Bye bye




Av randompieces - 31 december 2010 20:13

Tjena Tjena!


Har typ alldeles nyss ätit klart varmrätten... Förrätten var super god.. Lika med varmrätten!!!! 

Hoppas att det e bra med alla! å att ni har ätit god mat!!


Bloggar lite nu då!! Man har ju data så varför inte blogga!!?? Jaja.. Det blir bilder på maten å så sen då!! har inte tid med det nu!! eller så pallar jag bara inte det   


Ni får jätte gärna fylla i omdömningen om min blogg. Jag vill veta om jag ska fixa min blogg eller om några tycker att den e bra... Jag blir såklart inte sur om ni tycker att det  e en skitblogg.. För då håller jag faktiskt med litegrann  ... Diggar inte bakgrunden.... Ska väl ändra ben när jag orkar..... Vilket inte e idag... Men tro inte att det e sista gången som jag ska blogga idag!!!!!!!!  



Bye Bye!


Av randompieces - 31 december 2010 17:25

Tjena Tjena!


Nu sitter man ju å snackar men Hannah Banana Montana!! Vi drygar lite grann med varann då!! MSN!! YES! Ska väl fixxa mig i ordning för 2011.. ska bli skönt att vara hemma!! kan man ju sitta med datan å så  ska väl dra nu å fixxa mig liiite!! Innan det e försent!!!

Skrållan å Måns (lillesyrrans katt) sitter å myser med varann

det ser sött ut!!! 


Bye bye!

Av randompieces - 31 december 2010 14:32

Tjena Tjena! 


Besök gärna dom här bloggarna också


www.liissie.bloggplatsen.se


www.lionzazu.bloggplatsen.se


www.tropico.blogg.se


ps: liissie bloggen bloggar mest....  


ja kan krångla till det ja.....


bye bye!



   

Av randompieces - 31 december 2010 13:51

Tjena tjena!!


Det här är min blogg då!! Jag har aldrig haft någon innan så jag hoppas det går bra  och bara så ni vet.. jag kommer kanske inte skriva varenda dag  för ibland har man inte tid eller så är jag på fotojakt. Dä ä jobbigt dä   


Å för er som kör World of Warcraft så kan det ju vara lite kul att kolla in den här bloggen... För IBLAND kommer det att bli lite WOW blider... Själv så har jag en 63 Paladin.. inte så hög, jag vet.. men har inte kört på länge heller...    Ja.. Det var väl det mesta...... Blir väl lite bilder från ikväll då.....

åh.. förresten så vill jag hälsa till alla er därute eller därinne.. beror på vart man sitter...


GOTT NYTT ÅR!



Bye! Bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards