RandomPieces

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Fy vad taskiga vissa är!!!

Av randompieces - 28 mars 2011 16:21

Hejsan!!!


Idag så har Hannas beundrare varit i skolan... Eller utanför... Vissa personer kastade iskluvor å så mot han??? Ok, ni kanske vill veta vem ''beundraren'' var... Det var en tjäder som Hanna träffade i helgen... Vi tror att det var samma tjäder som var hemma hos henne eftersom att det springer runt en tjäder här... 


Men Hanna började SÅKLART (som alltid)  skrika... 

Jag tycker synd om tjädern... Alla sprang efter den å så... Man väntade bara på att den skulle bli riktigt arg så den hoppade på nån å gav den ett bett eller 7... Men nä.. Det ville den inte... Men den blev arg å vissa personer varnade dom att de inte skulle vara för nära tjädern så den inte blev arg eller kände sig hotad (vilket jag tror den gjorde)... Jag varnade, ostan, Hannah Banana å några till... Men de hade noll respekt för den så när det ringde in så träffade en person tjädern... Med en iskluva... Det såg ut som om den blev träffad i alla fall... Den flög iväg med stormande vingar...


Men va fan ska man gö så mot ett djur?? De har väl inte gjort nå??? Man ska låta den vara... Man springer väl inte efter en björn om man ser en?? Eller en tiger om man inte bor i norden... Då tror jag man håller sig på avstånd... Vilket man kan göra då å...


Den här dagen har varit bra! Jag har inte behövt gjort NÅGONTING!!:D Det ända som vi har gjort är att lyssna på några personer... Sen vare lunch å sen skulle vi snacka om trökläxan... Å efter det så skulle vi ha idrott  Det var en jobbig idrott idag... Men den var rolig...


Aa, har väl bara gjort läxan å så... Tänker skriva lite om Heavy Metal eftersom att ja inte va med förra veckan... Å ja ville redovisa den musikstilen... Så då ska ja skriva det hemma å fixa... Då har ja något att gö...



Ska dra nu!! Herrå!!! 

 
 
Hanna

Hanna

29 mars 2011 20:30

Allså den vill äta mig ? VRF förstår ingen det? :(

Och jag skriker faktiskt inte jämt !!!! eller ahh.. ehe. kanske då men allså ändå???!! :D:D

http://www.Liissie.bloggplatsen.se

randompieces

29 mars 2011 20:32

Vadå?? Försöker din älskare äta dig??? Nu fattar jag noll... xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randompieces - 20 juni 2011 22:47

Hejsan!! Det här kanske e sista inlägget som jag gör p.g.a trökad på att göra inlägg... Så det här är väl hejdå typ.... HEJS!!!!  ...

Av randompieces - 21 april 2011 10:16

Hej! Det e fortfarande fel på ''enter''.. -.- fungerar bara ibland... -.- Men den fungerar på allt annat förutom på bloggplatsen -.- Aströkigt...                                                                                                         ...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 16 april 2011 21:37

Hejsan! Jag kan inte göra mellanslag för att det blir nå fel när ja kommer in på bloggplatsen -.-... Annars går det... Skit trökigt... Men jag kan inte blogga lika mycket nu... Dels för att jag inte har lust å för att jag inte kan skriva inlägg på mi...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards