RandomPieces

Alla inlägg under januari 2011

Av randompieces - 31 januari 2011 19:51

Hejsan...


Ska skriva lite kort... 


Jag tror jag kommer å göra en ny omröstning för VARENDA vecka.. Om jag hinner... Jag e så dålig på å göra såna, så jag ska träna ;P


Aa.. Var bara det... Hejsvejs... 

Av randompieces - 31 januari 2011 19:30

Halloj i tomteskogen ;P haha


Här kommer bilder... 


       Här hade jag knappt kommit någon stans... 


     Här hade jag kommit lite längre


Och nu till slutresultatet...

             Det e en mage... Efetrsom att de inte kan heala så skrev jag ''Never Heal Never Deal''... Tyckte att det lät bra...


   Jag och min kusin... Knäppte en lite galen bild...   Och min kladdkaka som jag gjorde till syrrans fest... Blev lite suddig... Men men... Hennes kladdkaka blev ingen kladdkaka... Hennes blev en stenkaka... Man lärade bryta isär bitarna... Man fick absolut inte igenom kniven... Haha... Låt ALDRIG dina syskon göra kladdkaka själv för 1 gången... Men hon sa att hon kunde själv... Så jaja... När man vände upp och ner på kastrullen som smeten var i så åkte det inte ur... Eller rann... Det satt kvar där som en geggig liten klump... Hon fick dra ut det i formen när hon hade fått i det... Tog väl 1 kvart... Minst... 












Och här kommer bilden som några har väntat på!!!! Mina damer och herrar, grisar och kor, fy vad alla glor! Här kommer den... 



MÅLARDUKSMÅLNINGEN!!!

        Garfield (Gustaf) Min stora tecknade idol


Och...

       KIRBY!! Den ursöta lilla varelsen som äter saker hela... 


Nu e de i en kakfajt.. Kommer katten Gustaf å hinna äta upp Kirbys alla bakverk eller kommer Kirby å göra så att Gustaf spyr innan alla kakor e slut?? Det får vi aldrig veta...

I kakfajten...


Haha... Niiiice... Jag kan ju börja som en berättare eller nåt... Nä.... Blev lite nöjd med bilden... Men blev ändå missnöjd med många saker... Orkar tyvärr inte å skriva upp alla... Då kan jag skriva en barnbok... En större skulle jag nog inte kunna fylla... Hehe...


Bye!

Av randompieces - 31 januari 2011 17:32

Hej!



Har varit en trög dag i skolan... Har haft idrott  Men det gick inte såå bra... Fy vad ont i knäna jag har NU då... Ska göra läxan.. Skit å... Nån som vill utrota läxorna??.... 

Några rektorer å så har varit å pratat om en skola med 6:orna.. Asså jag å några till...

Har inte gjort så mycket idag faktiskt... På vägen hem så ramlade syrran ett ANTAL gånger.... Hahaa... Blev mycket å skratta åt henne sen.. Å för er som undrar så gjorde hon inte illa sig... Tror jag... Men hon skrattade... Så jag tror att hon klarade sig utan några allvariga skador... Förutom gnällsjukan.. Mycket allvarig... Går endast att bota med skratt... Eller silvertejp... Beror på...   

Fest sen... Inte idag... Men en annan dag...

Kommer bilder någon gång som e från syrrans fest å lite annat... Kan försöka få in dom idag... Annars någon annan dag...


Herrå

Av randompieces - 30 januari 2011 21:06

Hejsan!


Sorry för att ja inte la ut några bilder idag... Har gjort så mycket.... Har varit ute å busat med Tindra, sen skulle mamma gå ut å gå med henne, så ja följde med... På vägen hem så gick jag in å hälsade på min farmor och farfar... Sen efter 1½ timme så kom pappa å hämtade mig för att vi skulle gå hem å äta... Sen har ja spelat WoW... Dingade... Lvl 68 nu... Inte bra... 


Nu på kvällen så har jag, mamma å syrran kollat på Solsidan och Minuten... 

 

Haha... E ju så j*kla bra!!!

    


Ja får se när bilderna kommer... Blir inte idag i alla fall... Har träning varenda dag nästa vecka förutom på fredagen... Måste nog hoppa över 2... Måste ju hinna med läxan... Och jag vill inte göra så att jag får ännu ondare i knäna än vad jag har... 


Tråkig skola imån... Suck... Känner inte för någon skola just nu... Och inte i morgon heller... Eller i övermorgon... Eller i överövermorgon... Eller... Aa... Ni fattar...


Hinner inte blogga mer... Eller orkar inte blogga mer... Jaja... Saksamma... 


Bye!

Av randompieces - 30 januari 2011 11:50

Tjenixen!


Vaknade kl 8 å somnade om... Vakna igen kl 9.. Fy vad tidigt... Å ja gick å la mig vid 3... Så typ 5-6 timmars sömn... Inte bra.. Inte bra... Ska hitt på något sen... Men jag vet i *** vad... Måla blire nog inte... Kommer bilder sen... Från igår och från några andra dagar... Ska ta ett kort på min målning... Har inte orkat... Nu tog ja några kort... Syrran hade fest igår... Fick inte va med... Så ja körde WoW istället...


Siktar på å bli bra i herb å alchemy... Så ja lvlar ganska segt... Blev ganska mycket bättre... Snart 200 i herb... Å e kanske 165 i alchemy... Inte vet ja... Vill bli så bra som möjligt... Så ja slipper allt tråkigt... Jag kan ju inte plocka blommor från instanserna när ja e för låg lvl i herb...

Hoppas att ja hinner bli 70 innan dagarna e slut... bara 3 lvlar... Men ändå... Får väl kö på... Å ja har ju inte WOTLK så ja kan nu inte bli 80...  


Jaja... Nog med det nu... Ska göra något nu... Pallar inte å bara sitta still...


Cya 

Av randompieces - 29 januari 2011 15:56

Hej!


Nu bloggar ja igen... Å för er som e känsliga så bör ni inte kolla in det här.... 



Alla hatar väl djurplågeri?? Nä... För vissa gör så att djuren plågas till döds... Vilket jag tycker e jätte hemskt... Och det e inte bara JAG!!! Och det som e ännu värre e att det händer VARENDA DAG!!! Gång på gång på gång på gång... Det slutar ALDRIG!!! Och frågan e ju varför såna personer ens skaffar sig djur... Men det finns ju också sporter och så som vissa betalar för att se djur bli plågade... T.ex Hundslagsmål, Tjurfäktning, Rodeo och en MASSA fler...

Förut så kollade jag på en MSN video... Och på den så KASTADE de i små kattungar i en FORS!!!!!!! Jag tyckte att det var hur knäppt, elakt, idiotiskt, självikst och helt j*vla piss uppförande mot dom små oskyldiga kattungarna... Jag blir bara så förbannad på att vissa personer håller på sådär.. Det e dumt, så börja inte med det... Och om någon gör det som läser den här bloggen... Så har ja bara 2 ord till dig... GE UPP!!!

 

Här kommer det lite hemska bilder som drabbar djur...


                     

Nu förstår nu hur det e i vissa delar av världen... Men djurplågeri förekommer också i Sverige!!!


Och jag hittade 2 andra bilder också...


 

Är faktiskt inte alltid så...

Dum i huvve!!!???  


Aa.. Så tänk efter nästa gång att inte döda en spindel som e i huset... För det hade lika gärna ha kunnat varit du!! Man kan låta den vara eller släppa ut den... För nästan ALLA djur gör något viktigt i världen...

Av randompieces - 29 januari 2011 14:41

Tjenamors!


Har snackat med en kompis på skype å ja e klar med min målning... Tror ja... Den blev sådär... Inte nöjdast... Och jag har städat... Finns nog inget tråkigare... Jo... Skolan... Mår inte toppen idag... Kommer bilder sen... Imån kanske... Det e ju så trökigt å ladda ner... Jaja... Här kommer dag 12...


Dag 12... Den bästa BÄSTISEN


Det här handlar om hur jag tycker att en riktig kompis ska vara... En såndär som man inte kan släppa...


JAG tycker att en riktig kompis/ bästis ska vara snäll, glad och ska även kunna bli arg... Hon/ Han ska säga vad han/ hon tycker och inte ljuga... De ska också kunna låta en vara med en annan kompis utan å bli sur eller tro att man  inte e kompisar längre... Man ska kunna lita på hon/ han utan å vara orolig för att hemligheten kommer ut (om man har berättat en hemlis)... Hon/ han ska inte kränka eller nåt om dom blir med flera personer (så att de inte ändras när de kommer i kontakt med andra kompisar)... Och han/hon ska ta en för den man är, inte för vad man har...


Aa... Var lite om hur en bra kompis ska vara... Men ingen kan ju vara ''PERFEKT''...


Här kommer en BRA video med galenskaparna... Macken

Konfrimationspresenten...


  Haha... Den ÄGER!!!


Kolla in den...


Hejdå!

Av randompieces - 29 januari 2011 12:18

Hej!


Vaknade kl halv 9 idag... Tidigt... Blev ingen dag 12 igår... Så det får bli idag istället... Men inte just nu... Ska måla KLART min målarduksbild... Sen får ja väl ta kort på den... Ska städa... Blää... Städa e tråkigt... Men det blir i alla fall fint i rummet... Förut tyckte jag att det var jobbigt å städa 1 gång per år... Nu städar jag 1 gång per vecka... Men det e ju klart att då var ja liten.. 


Blir mer bloggande sen... Pallar inte nu eftersom att ja e en paladin... Lvla 1 level igår... Sen bytte ja gubbe 3-4 gånger... Orkar ju inte å köra på en å samma... 


Herrå!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards