RandomPieces

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

En rolig kompiskväll med cykel

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!


Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på kvällen så åkte ja å Hanna ner på byn å åkte runt lite med cyklarna... Kollade runt å snackade... Sen såg vi Jennifer å frågade om hon ville hänga på... Då var vi 3... Sen så åkte vi till Ella å plockade med henne också.... Hade sjukt roligt... Så det där e ju något som e bra... Åka runt med cykel å vara med kompisar... Motion mina vänner... Motion... Å chatt... Å skvaller... Å sånt... Jaja... Roligt i alla fall...


Ska väl ta å dra nu!!  

 

Men ha det bra!!! 














 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randompieces - 20 juni 2011 22:47

Hejsan!! Det här kanske e sista inlägget som jag gör p.g.a trökad på att göra inlägg... Så det här är väl hejdå typ.... HEJS!!!!  ...

Av randompieces - 21 april 2011 10:16

Hej! Det e fortfarande fel på ''enter''.. -.- fungerar bara ibland... -.- Men den fungerar på allt annat förutom på bloggplatsen -.- Aströkigt...                                                                                                         ...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 16 april 2011 21:37

Hejsan! Jag kan inte göra mellanslag för att det blir nå fel när ja kommer in på bloggplatsen -.-... Annars går det... Skit trökigt... Men jag kan inte blogga lika mycket nu... Dels för att jag inte har lust å för att jag inte kan skriva inlägg på mi...

Av randompieces - 10 april 2011 16:35

Hejsan!   Idag så har man sovit till halv 1.. -.- Hade nog sovit längre om inte min väkarklocka hade ringt... Tur att man får skuta den ^^... Så man får sin hämnd >=)        Några väldig VIKTIGA saker med den här är att man ska...   1...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards