RandomPieces

Alla inlägg under mars 2011

Av randompieces - 31 mars 2011 18:40

Hej!!


Idag så har jag varit i skolan. Trööökig dag... Får nå fel på min ***** DATA!! Det blir nå fel på den hela tiden... Aja...


Har bakat med min syrra idag... Vi bakade chokladbollar... Yummie!!!


Ska väl va me Hannah Banana å Ella Hästrella imån... Har inte nå å skriva om...


Hörs!!   

Av randompieces - 30 mars 2011 17:58

Hej!


Har redovisat Heavy Metal saken... Tror det gick bra... Lärarna satt å garva i alla fall... När ja pratade!! Fattar inte varför??  Frågade varför de skrattade å då sa min lärare att det var för att jag sa så roliga kommetarer?? Asså ja gav mig själv kommetarer... Eller texten kommetarer... Men skit it... Det var en kille som var imponerad..?? Han vet nog inte nåt om mig... Å det e ja glad för... Han e liten å dryg... Skrev bara 6-7 sidor... Hade väl blivit mer om jag hade haft 1 vecka på mig som alla andra... Men jag gjorde det hemma på 1 kväll å lite mer än en kväll till... Men det fick duga... Jaag gjorde det ju frivilligt... Så då tog jag med den fakta som jag tyckte var intressant... Å ja fick ju ha med mig datan   Å då kan man ju inte banga..


När ja kom hem så gjorde ja klart läxan...

Å så så va ja med Tindrus (Tindra)... Vi va ute (Hon var ute innan, men i hundgården)...

Gick ut på åkern så hon fick springa... Sen var hon anfådd... Å ja märkte att hon hade respekt för mig... Skulle kalla in henne, så ja gjorde en busvissling, å då kom hon i 290... Jag blir glad av att Tindra lyssnar på mig. Hon är som en liten ängel... Vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan henne... Jag saknar henne så fort jag åker till skolan... Men det är väl för att hon e så snäll å söt... Och för att hon betyder mycket för mig...

Sitter ibland på lektionerna å tänker på vad roligt det hade varit om Tindra hade varit där...


Nu tycker ni säkert att jag e knäpp eller konstig... Men då får ni tycka det, för Tindra har en stor betydelse för mig... Skrållan å... Men nu var jag ju inte ute med Skrållan... Så då snackar jag om Tindra...


Skrållan



  Tindra


Ska väl dra nu då... Men innan jag gör det så får ni en WoW-Video...



Hare gött!!!


Byebye!! 

Av randompieces - 29 mars 2011 20:32

HEJ!


Har inte skrivit nåt tidigare idag p.g.a Gjort skolarbete....  Ska redovisa min fakta eller nåt om Heavy Metal... E nästan klar... Har lyssnat på musik samtidigt som jag har jobbat... :D.. Kung!!!


Ska väl fortsätta nu så ja blir klar nån gång... 


Hare bra allesammans!!

Av randompieces - 28 mars 2011 16:21

Hejsan!!!


Idag så har Hannas beundrare varit i skolan... Eller utanför... Vissa personer kastade iskluvor å så mot han??? Ok, ni kanske vill veta vem ''beundraren'' var... Det var en tjäder som Hanna träffade i helgen... Vi tror att det var samma tjäder som var hemma hos henne eftersom att det springer runt en tjäder här... 


Men Hanna började SÅKLART (som alltid)  skrika... 

Jag tycker synd om tjädern... Alla sprang efter den å så... Man väntade bara på att den skulle bli riktigt arg så den hoppade på nån å gav den ett bett eller 7... Men nä.. Det ville den inte... Men den blev arg å vissa personer varnade dom att de inte skulle vara för nära tjädern så den inte blev arg eller kände sig hotad (vilket jag tror den gjorde)... Jag varnade, ostan, Hannah Banana å några till... Men de hade noll respekt för den så när det ringde in så träffade en person tjädern... Med en iskluva... Det såg ut som om den blev träffad i alla fall... Den flög iväg med stormande vingar...


Men va fan ska man gö så mot ett djur?? De har väl inte gjort nå??? Man ska låta den vara... Man springer väl inte efter en björn om man ser en?? Eller en tiger om man inte bor i norden... Då tror jag man håller sig på avstånd... Vilket man kan göra då å...


Den här dagen har varit bra! Jag har inte behövt gjort NÅGONTING!!:D Det ända som vi har gjort är att lyssna på några personer... Sen vare lunch å sen skulle vi snacka om trökläxan... Å efter det så skulle vi ha idrott  Det var en jobbig idrott idag... Men den var rolig...


Aa, har väl bara gjort läxan å så... Tänker skriva lite om Heavy Metal eftersom att ja inte va med förra veckan... Å ja ville redovisa den musikstilen... Så då ska ja skriva det hemma å fixa... Då har ja något att gö...



Ska dra nu!! Herrå!!! 

Av randompieces - 26 mars 2011 21:00

Hejsan!!


Ska försöka få in alla bilder idag.. Annars blir det fifty fifty... Å då menas det inte med idag 50 bilder å om några år 50... Nä... För de ska komma imån... Å om inte alla får plats så gör jag fler inlägg...


De sitter lite här å där.... Å med det menar jag att saker som hände innan kan komma efter... Annars sitter bilderna i samanhang..


  Måns i mammas väska     Läkerol   SkrållanCita och Kingen  (Korten är tagna från kort)   KingenCita  Skrållan            Gjorde en bild i veckan... Döpte den till ''Owl In the Night''     Så då fick han en cool liten frisyr         Såhär blir det när man inte har något att göra... Första TV bilden är på Simpsons å den andra är från Swedbank reklamen        Tindra   Det här var dagen då månen var så stor... Men vi har en massa träd ivägen så ja kunde inte ta kort när den var sådär EXTREMT stor... Men jag såg det... Men då hade jag inte kameran...               Gjorde ett Paladin tryck i slöjden                 Syrran å Tindra                         Tindra tog våra mössor å vantar hela tiden...                                Här e jag, mamma, pappa, J, J, T, S, K när vi var och pimplade                  Brasan var ett av de högljudaste sakerna... Vi hade en träskiva eller nåt konstigt som smällde ashögt å slängde stora bitar... Som flög några meter bort...        Här är galna Hanna å knäppa Ella... Eller vi hade asroligt å skrattade hela tiden.. Så nu fick de smeknamn... Men de är ju lite galna å knäppa... Å det är inget dåligt... Eller dumt... Utan roligt galna... Aa... Men ni fattar...                          Här är vi när vi har ätit kräm hos Ella.... Hade asroligt                           Den här pinnen var ca 1 meter....           


Idag så har jag varit med pappa till farmor... Roligt ^^ 


Jag har varit ner till stan å handlat lite... Köpte 2 st Loka, 2 st Kexchoklad å 3 st småförpackningar Läkerol... Det e ju billigast på Dollar store... Även om jag har vetat det i typ 4 år... Eller jag vet inte hur länge jag har vetat det... Men men... Längre än 3 år i alla fall...


Har varit halv 8 hos mig... Pappa å brorsan hade det... Var gott ^^ Det meny var såhär:


Förrätt


Räk och laxjox i konstigt bröd


Varmrätt


Plankstek med oxfilé


Efterrätt


Blåbärssufflé med vaniljglass




Ni får bilder sen, inte idag men nån dag... Nu blir det kanske inte en bildbomb på ett tag....


Ha det!

 

Av randompieces - 25 mars 2011 23:17

Hejsan!!


Det blir inga bilder idag... Men kanske imorgon... Har inte haft någon lust att lägga in bilder idag... Men det ska bli den här veckan...  Hoppas ni förstår...


Ska dra nu!!


Hörs!!

Av randompieces - 25 mars 2011 15:27

Hejsan allesammans!!!!


Idag har man vilat igen då... Hoppas jag blir frisk snart. Det e DÖTRIST att vara sjuk... Om jag har tid senare idag så ska ni få ALLA 103 KORTEN!!! Om inte nån e suddig eller dålig... Det kanske blir fler om jag orkar ta flera kort...


Ska kolla på TV nu... 


Ha det bra!!!

Av randompieces - 24 mars 2011 19:08

Tjena!! 


Känner mig ganska bra idag... Få se om det blir skola imån... Har inte tagit tempen... Men ja får väl göra det sen... 


Har inte så mycket å skriva om... Jag vet inte vad man ska göra..?? Va sjuk igår, så ja lära va hemma idag å... Å det är därför jag e syssellös nu... Fick jättegod mat idag... Tänkte skriva ''skitgod'' men jag ändrade mig snabbt... Det var Kebabtallrik  mmm.... 


Slänger in sista videon med


Musical of Warcraft del 5


Ha det bra nu!!!


Hörs!! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards