RandomPieces

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Stor 103 bilders bildbomb

Av randompieces - 26 mars 2011 21:00

Hejsan!!


Ska försöka få in alla bilder idag.. Annars blir det fifty fifty... Å då menas det inte med idag 50 bilder å om några år 50... Nä... För de ska komma imån... Å om inte alla får plats så gör jag fler inlägg...


De sitter lite här å där.... Å med det menar jag att saker som hände innan kan komma efter... Annars sitter bilderna i samanhang..


  Måns i mammas väska     Läkerol   SkrållanCita och Kingen  (Korten är tagna från kort)   KingenCita  Skrållan            Gjorde en bild i veckan... Döpte den till ''Owl In the Night''     Så då fick han en cool liten frisyr         Såhär blir det när man inte har något att göra... Första TV bilden är på Simpsons å den andra är från Swedbank reklamen        Tindra   Det här var dagen då månen var så stor... Men vi har en massa träd ivägen så ja kunde inte ta kort när den var sådär EXTREMT stor... Men jag såg det... Men då hade jag inte kameran...               Gjorde ett Paladin tryck i slöjden                 Syrran å Tindra                         Tindra tog våra mössor å vantar hela tiden...                                Här e jag, mamma, pappa, J, J, T, S, K när vi var och pimplade                  Brasan var ett av de högljudaste sakerna... Vi hade en träskiva eller nåt konstigt som smällde ashögt å slängde stora bitar... Som flög några meter bort...        Här är galna Hanna å knäppa Ella... Eller vi hade asroligt å skrattade hela tiden.. Så nu fick de smeknamn... Men de är ju lite galna å knäppa... Å det är inget dåligt... Eller dumt... Utan roligt galna... Aa... Men ni fattar...                          Här är vi när vi har ätit kräm hos Ella.... Hade asroligt                           Den här pinnen var ca 1 meter....           


Idag så har jag varit med pappa till farmor... Roligt ^^ 


Jag har varit ner till stan å handlat lite... Köpte 2 st Loka, 2 st Kexchoklad å 3 st småförpackningar Läkerol... Det e ju billigast på Dollar store... Även om jag har vetat det i typ 4 år... Eller jag vet inte hur länge jag har vetat det... Men men... Längre än 3 år i alla fall...


Har varit halv 8 hos mig... Pappa å brorsan hade det... Var gott ^^ Det meny var såhär:


Förrätt


Räk och laxjox i konstigt bröd


Varmrätt


Plankstek med oxfilé


Efterrätt


Blåbärssufflé med vaniljglass




Ni får bilder sen, inte idag men nån dag... Nu blir det kanske inte en bildbomb på ett tag....


Ha det!

 

 
 
Hanna :)

Hanna :)

27 mars 2011 11:14

HAHHAHAH ! FYFAN VAD FUL JAG ÄR ASSÅ ! DÖÖÖR ...
Men lite kul vi hade då ! Ella ser värsta normal ut och jag värsta knäpp ? :o Mongo Hanna . daaah

Men jätte fina bilder Elin! Fast att jag hatar dig för några då.. men ändå? :DDDDD

KYSS !

http://www.Liissie.bloggplatsen.se

randompieces

27 mars 2011 21:52

Haha... Du ser ju lite rolig ut... Men det e ju för att Ella körde spark som en galning... Haha...

Å du lägger inte in nå fina bilder på mig!! Du lägger in dom bilder på mig då jag ser ut som en idiot som nyss upptäckt vad jag heter ;)... Så då tar jag med såna bilder på dig med >=D MOHAHAHA!!!

Men tack för att du tyckte att bilderna va fina... :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randompieces - 20 juni 2011 22:47

Hejsan!! Det här kanske e sista inlägget som jag gör p.g.a trökad på att göra inlägg... Så det här är väl hejdå typ.... HEJS!!!!  ...

Av randompieces - 21 april 2011 10:16

Hej! Det e fortfarande fel på ''enter''.. -.- fungerar bara ibland... -.- Men den fungerar på allt annat förutom på bloggplatsen -.- Aströkigt...                                                                                                         ...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 16 april 2011 21:37

Hejsan! Jag kan inte göra mellanslag för att det blir nå fel när ja kommer in på bloggplatsen -.-... Annars går det... Skit trökigt... Men jag kan inte blogga lika mycket nu... Dels för att jag inte har lust å för att jag inte kan skriva inlägg på mi...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards