RandomPieces

Alla inlägg under mars 2011

Av randompieces - 1 mars 2011 18:48

Tjenamors alla bloggläsare..


Skriver inget på dagarna. Nu när det e lov. Annars brukar jag ju göra det, men inte nu. Har inte tid. 


Idag har man varit ute med Tindra å syrran. Hade skitkul. Garva hela tiden. 

Tindra brukar ta syrrans mössa, så när hon hukade sig så tog Tindra den å sprang iväg... Eller så hoppade Tindra upp till syrrans huvud... Hon är som en loppa... De kan ju hoppa skitlångt.. Å tog mössan å sprang iväg å gömde sig... Syrran blev lite kall om huvve, men båda skratta... Mest jag då... Eftersom att det inte drabbade mig...    

 Å då ska no veta att Tindra kasnek e typ en ½ meter... Å syrran e 150 cm någonting.. Kanske 155 cm.. Inte vet jag.. Så fatta vad Tindra kan hoppa högt...

Tindra brukar inte hoppa, bara när man busar med henne...

Sen så hoppade Tindra på syrran å välte henne, sen så sprang hon iväg med _ _ _ _ _ _(mössan).


Tänker ta korten på ett annat inlägg... Annars så blir min text så liten...


Hörs! 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards