RandomPieces

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

''Gamla och ''nya''

Av randompieces - 6 februari 2011 14:04

Hej!


J*vligt trevlig dag idag... Solen lyser, det e varmt och jag har fått gratis sms till ALLA I 1 ÅR!!! Haha... Så nu ska ja bomba mina kompisar... Vissa i alla fall... 

Mohahaha!!!


Kollade på Melodifestivalen igår hos farmor... Jäkla dåliga artister det va då!! Hoppas att det kommer in någon BRA sen... Annars har det bara varit onödig tid!!

En av dom som skulle få åka till globen kunde ju inte ens svenska!!!??? Inte för å låta som en rasist men så tycker jag att det ska vara svenskar som tävlar... Eller att man i alla fall ska KUNNA svenska! Annars så blir det ju inte Sverige som framför det... Då blir det ju något helt annat...


Hade roligt hos farmor i alla fall. Vi kollade väl mest på TV... Eller vi kollade på TV.. Jag å syrran asså... Och farmor såklart...


När jag å syrran kom hem så poppade vi popcorn   .. Å målade... Hade tänkt å sitta vid datan.. Men va f*n... Kan ju inte sitta där hela tiden.. 


Kommer väl bilder nu om jag har tur...


     Här var jag väl 20- 30 meter ifrån Tindra... Å min zoom e sämst... Så bilden blev lite suddig... Hon ser ut som en liten björn... Nä.. Kanske inte...      Usel bild, eller hur?


Å bilder ffrån festen... Blev typ 4-5 st... Men jag kan väl inte gå runt å knäppa kort hela tiden!!??


         Det va 1 till... Men den personen ville inte va med på kort... Å då måste man lyssna på det... 


Och här kommer min ''gamla'' å min ''nya'' frisyr...


Gamla

             Fotograf: Hannah Banana


Nya

       Fotograf: Jag



Jag tycker att det blev bättre... Men kommentera gärna om hur just DU tycker att det blev... Om du vill asså... Lovar att ja inte blir ledsen om du tycker att det ser ut som en kråka som en katt nyss har spytt upp...   

Var det enda som ja kom på... Så det får duga..


Sitter å lyssnar på musik nu... Ska dra.. Måste städa... -.-


  


Hejdådå!

 
 
InteHanna

InteHanna

6 februari 2011 20:48

Jag ser värsta fet ut :o

Men ditt hår vart kanon :D

http://www.Liissie.bloggplatsen.se

randompieces

6 februari 2011 21:10

Du ser inte fet ut!!!! Och det vet du!!
Du säger ju själv att det e dåligt å säga att man ser fet ut!! ;)

Tack för att du tycker det.. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randompieces - 20 juni 2011 22:47

Hejsan!! Det här kanske e sista inlägget som jag gör p.g.a trökad på att göra inlägg... Så det här är väl hejdå typ.... HEJS!!!!  ...

Av randompieces - 21 april 2011 10:16

Hej! Det e fortfarande fel på ''enter''.. -.- fungerar bara ibland... -.- Men den fungerar på allt annat förutom på bloggplatsen -.- Aströkigt...                                                                                                         ...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 16 april 2011 21:37

Hejsan! Jag kan inte göra mellanslag för att det blir nå fel när ja kommer in på bloggplatsen -.-... Annars går det... Skit trökigt... Men jag kan inte blogga lika mycket nu... Dels för att jag inte har lust å för att jag inte kan skriva inlägg på mi...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards