RandomPieces

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Böcker

Av randompieces - 3 mars 2011 13:44

Hej!


Läste ut boken idag... Hehe... 


Ni kan få en blid på den


Författare: Sophie Kinsella  

Bok: Mina hemligheter


Ja brukar inte läsa böcker, men den var faktiskt bra.. Fick den av mina grannar när ja fyllde år... Förra året asså... 


Ibörjan så var den mest bara trökig... Tänkte såhär: Kommer ja verkligen å orka läsa ut den här? 

Äh, ja ger den 1 chans till...


Så nu blev den utläst fort... 


Jag ger den 8/10... Bara för att det var vissa saker som de skulle ha kunnat skippa å att det var så himla mycket konstiga ord som man lära hoppa över... Rekomenderar den för tjejer... Tycker inte att det e en killbok.. 


Pallar inte å skriva av baksidan... 


Nu ska ja läsa det som jag annars läser... Ok... nu var det spänning då... 


Ska prova å läsa ''oskyldig''


äh, ni får en bild på den å


Författare: Caroline B. Cooney

Bok: Oskyldig 


Läste baksidan... Å den lät lite spännande.. Om den e krånglig så byter ja väl bara..


Läste halva av en annan bok å... Som heter vampyren... Det e en ungdomsrysare... Ville läsa mer men det e ju brorsans bok.. Så  han tog in den på sitt rum... Så ska fråga om jag får låna den sen.... Men så långt som jag kom så var den spännande.. Skitbra! Rekomenderar den till dom som söker spänning!!


Ni får en blid


 

Författare: Caroline B. Cooney

Bok: Vampyren


Jag har aldrig varit intresserad av böcker! Men jag skriver en hel del... Har gjort 2 st.. små... På den ena så var det typ 14 A4 å på den andra så var det 15 A4...


Den första heter ''Den mystiska skogen''(Kommer någon till sen) å den andra heter ''Springer från mardrömmar''

 Sen har ja gjort en massa i skolan...


Jag kan skriva baksidan... Om jag har dom... yepp hitta dom... Men ja gör ett nytt inlägg till det... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randompieces - 20 juni 2011 22:47

Hejsan!! Det här kanske e sista inlägget som jag gör p.g.a trökad på att göra inlägg... Så det här är väl hejdå typ.... HEJS!!!!  ...

Av randompieces - 21 april 2011 10:16

Hej! Det e fortfarande fel på ''enter''.. -.- fungerar bara ibland... -.- Men den fungerar på allt annat förutom på bloggplatsen -.- Aströkigt...                                                                                                         ...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 16 april 2011 21:37

Hejsan! Jag kan inte göra mellanslag för att det blir nå fel när ja kommer in på bloggplatsen -.-... Annars går det... Skit trökigt... Men jag kan inte blogga lika mycket nu... Dels för att jag inte har lust å för att jag inte kan skriva inlägg på mi...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards