RandomPieces

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Oskyldig

Av randompieces - 4 mars 2011 12:55

Ok, här kommer dom:


''Jag behöver din hjälp, Alice'' Pappas röst är spänd och febrig när han riger hem från jobbet. Han ber Alice att leta upp några disketter han behöver och möta honom vid en glassbar en stund senare. Efetrsom det är brottom ska hon ta han Corvette för att komma dit. Alice förstår ingenting. Hennnes pappa brukar inte låta någon annan körde den dyrbara bilen. Och hon har ju inte ens något körkort!

''Det spelar ingen roll. Hämta disketterna, ta bilen och kör! Nu!'' skirker han. Darrig efter bilfärden väntar Alice vid glassbaren, men hennes pappa dyker inte upp.

När hon sätter på bilradion för att skingra tankarna, hör hon ett meddelande från polisen. Hennes pappa är mördad. Någon har redan efkkänt mordet. Och denna någon sägs vara Alice!

Alla tror att Alice är skyldig. Polisen letar efter henne. Det gör också den verklige mördaren...


Äh... Ja tar ett nytt inlägg för ''vampyren''... Annars blir texten pytteliten...  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randompieces - 20 juni 2011 22:47

Hejsan!! Det här kanske e sista inlägget som jag gör p.g.a trökad på att göra inlägg... Så det här är väl hejdå typ.... HEJS!!!!  ...

Av randompieces - 21 april 2011 10:16

Hej! Det e fortfarande fel på ''enter''.. -.- fungerar bara ibland... -.- Men den fungerar på allt annat förutom på bloggplatsen -.- Aströkigt...                                                                                                         ...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 17 april 2011 22:43

Tja!   Idag så har ja städat -.- Å sen så har ja bowlat :D Skitroligt ^^ Kussen hade kalas eller vad man nu än ska säga... Men innan så var ja med en kompis (Jennifer) å hade skoj ^^                                                        Å sen på...

Av randompieces - 16 april 2011 21:37

Hejsan! Jag kan inte göra mellanslag för att det blir nå fel när ja kommer in på bloggplatsen -.-... Annars går det... Skit trökigt... Men jag kan inte blogga lika mycket nu... Dels för att jag inte har lust å för att jag inte kan skriva inlägg på mi...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag ha en berättelse? (Kommentera om du vill ha något specillet i den)
 Ja, det kan bli roligt!!!
 Nä, fy vad trööökitg!! Ingen pallar väl det!!!
 Nja, det blir nog mest jobbigt...
 Inte vet jag!!!! Gör som du vill... Det e ju din blogg...
 Nej
 Prova några gånger... Om det går dåligt så lägger du bara ner det...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards